Published on

Jun 1, 2025

ՄՌԿ մասնագետ

/

/

Նկարագրություն

Մենք փնտրում ենք մոտիվացված և փորձառու ՄՌԿ մասնագետի, որը կմիանա մեր թիմին՝ նպաստելով ընկերության աշխատուժի կայուն զարգացմանը, ներգրավվածության բարձրացմանն ու ներքին գործընթացների արդյունավետ կառավարմանը։

Հիմնական գործառույթներ`

  • ՄՌԿ քաղաքականությունների մշակում, ներդրում և իրականացում՝ ընկերության ռազմավարությանը համահունչ,

  • Աշխատակիցների հավաքագրման, ընտրության և ադապտացման գործընթացների կազմակերպում,

  • Աշխատակիցների կատարողականի կառավարման համակարգի ներդրում և վերահսկում՝ KPI-ների հիման վրա,

  • Փոխհատուցման և խրախուսման արդիական համակարգերի մշակման և կիրառման ապահովում,

  • Աշխատակիցների ներգրավվածության, մոտիվացիայի ու թիմային մշակույթի խթանում,

  • Վերապատրաստման և մասնագիտական զարգացման ծրագրերի պլանավորում ու կազմակերպում,

  • ՀՀ աշխատանքային օրենսգրքի պահանջների և գործատուի իրավական պարտավորությունների պահպանում։


Հիմնական պահանջվող հմտություններ, Կրթություն և փորձ

  • Բակալավրի աստիճան՝ ՄՌԿ, բիզնես կառավարման կամ հարակից ոլորտում,

  • Առնվազն 2-4 տարվա մասնագիտական փորձ ՄՌԿ ոլորտում (ցանկալի է՝ արտադրական ոլորտում)։


Գիտելիքներ

  • ՄՌԿ հիմնական գործառույթների խորը իմացություն,

  • ՀՀ աշխատանքային օրենսդրության և իրավական նորմերի իմացություն,

  • MS Office փաթեթի վարժ կիրառման հմտություն,

  • KPI-ների և կատարողականի կառավարման գործիքների իմացությունը դիտարկվում է որպես առավելություն։

  • Հմտություններ

  • Գերազանց հաղորդակցման, թիմային և բանակցային հմտություններ,

  • Անալիտիկ մտածողություն և խնդիրների լուծման ունակություն,

  • Կազմակերպչական հմտություններ և նախաձեռնողական մոտեցում։

  • Լրացուցիչ տեղեկություն

  • Գործուղման վայրը՝ ՀՀ Արարատի մարզ, Ղուկասավան համայնք:


(Երևանի Կենտրոնից՝ 14 կմ),

Աշխատանքային օրեր և ժամեր՝ երկուշաբթի-շաբաթ՝ 09:30–19:00,

Թեկնածուի մակարդակ՝ Միջին (2-4 տարվա փորձով մասնագետ)։


Empower Your Business with Actual HR Partner

Copyright © 2025 Actual HR Partner. All rights reserved.